Известие

Collapse
No announcement yet.

Скърцащи тампони на горните носачи проблем решен !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ето горен носач за 159



    ето горен носач от мазда 6



    смятам ,че вече никой не използва "скърцащите тампони"
    Alfa164 T.S 148++ HP
    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

    Comment


    • #17
      Да но тези стоят централно, пружината е в средата на носача, а на 156 седят странично! Поради тази причина първо се износва вътрешния тампон който явно е по-натоварения.....
      Предполагам, че и тези които си показал са и по-дълги, от там и движението във втулките е по-малко.

      Дано все пак да се получи!
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #18
        На мазда 6 както се вижда на снимката на горния пост шарнира не е в средата.А носача съм го виждал на живо , приблизително същия е.


        Следващия ми пъклен план

        това за горния носач, шарнир от хонда.


        А за долния шарнир от пежо или нещо друго , ще видим.
        Alfa164 T.S 148++ HP
        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

        Comment


        • #19
          Долния шарнир не го слагай,че като ръждяса резбата и няма вадене,измисли друг-например от Мазда 626,който е с накатка като горния,който си показал,но е по-голям,т.е. с по-голям ресурс.
          alfa 159 1,8 mpi/lpg

          Comment


          • #20
            Tова е единственото решение на фабричния проблем, който най-вероятно изглежда нарочен! Оригиналните "тампони" се стапят от триенето - те не се усукват, а се въртят около носача! Тези на колегата, се усукват спямо тяхната си черупка. Единственото изискване е да се монтират в работно положение.
            Last edited by GammaRay; d.m.y г., 21:31.
            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

            Comment


            • #21
              Колега какво става с тампоните 3 седмици по-късно ? Струва ли си преправянето, че ми омръзна от горни носачи.
              Alfa Romeo 166 2.4jtd

              Comment


              • #22
                Появи ми се едно скърцане, при сухо време, но незнам още от къде.Звука е един различен по тих като от пружина на легло , но го има когато се клати цялата кола, не само лява или само дясна част .Нямах много време да гледам, но видях , че единия тампон на двигателя скърца, преден десен.Сега вали дъжд и нямам никакъв звук. Обещавам да държа всички в течение и ако нещо не е наред, да споделя.
                Alfa164 T.S 148++ HP
                Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                Comment


                • #23
                  Моята Алфа вече 8 години от както съм я купил никога не е скърцала.Когато я купих напръсках шарнирните болтове със спрей за вериги и нищо друго не съм правил.Горните носачи никога не съм ги сменял,а долните ги смених веднага след като я купих.Вие колеги сигурни ли сте,че скърца от тампоните а не от шарнирните болтове?
                  Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                  Ducati ST2

                  Comment


                  • #24
                    A ти колега, сигурен ли си, че за 8г. не тропа като за пред разпад ?
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      A ти колега, сигурен ли си, че за 8г. не тропа като за пред разпад ?
                      А ти, колега сигурен ли си, какво точно искаш да ми кажеш?
                      Alfa Romeo156 1.8T.Spark SportPacket
                      Ducati ST2

                      Comment


                      • #26
                        Иска да ти каже ,че говориш небивалици.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                          Иска да ти каже ,че говориш небивалици.
                          5-6 години- един горен носач( повредени тампони) и две скърцащи втулки, километри около 50 000
                          кола 166
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #28
                            Нинджа,говорим за 156!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
                              Нинджа,говорим за 156!
                              156 бензин- 2,5 години- 40 000 км. -нищо по окачването
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 18:10.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                Значи много силно слушаш музика.


                                Moog горни втулки аут за 16 000км.
                                Ся ще видим друга марка колко ще изкара.
                                И то тия 16к са повечето магистрални.
                                ex - 147 16v multijet

                                Comment

                                Working...
                                X